سرباز کوچک مهدی

اسم من امیر حسین ،در مدرسه ی نمونه دولتی سید رضی (ره) تهران در کلاس سوم راهنمایی درس می خوانم. معدل دومم 20 شد . تیم مورد علاقه ی من در ایران پرسپولیس و در خارج بورسیا دورتمند است .
من عنوان سرباز کوچک مهدی (عج) انتخاب کردم تا ان شاالله خود صاحب الزمان ما را جز یارانش قرار بده
برای ظهور امام منتظرمون صلوات..............

بایگانی
آخرین مطالب

برد پرسپولیس در برابر مس

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

برد پرسپولیس را به تمامی دوستان تبریک میگویم

ایشالا اخر فصل قهرمانیم

  • امیر حسین بابایی راد

نظرات  (۴)

  • آقای پیاده
  • سلام داداش پرسپولیسی هستی؟
    چه خوب من هیچ کدوم نیستم هه هه
    راستی داداش به منم سر بزن دیگه
  • آقای پیاده
  • سلام به به یکی به ما سری زد بابا خدارو شکر
    ممنون منم تورو لینک کرده بودم داداش
    ممنون که سر زدی
    پاسخ:
    خیلی چاکریم
     توضیحاتی درباره ی خودم نوشتم برو ببین خوبه
  • آقای پیاده
  • ایول شاگرد زرنگ - راستی جواب سوالتو تو نظرم دادم بیا نگاه کن
  • آقای پیاده
  • سلام آقا امیر گل
    خیلی خوشحال شدم صدات شنیدم مخلصتیم
    دعا کن که سالم بریم کربلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی