سرباز کوچک مهدی

اسم من امیر حسین ،در مدرسه ی نمونه دولتی سید رضی (ره) تهران در کلاس سوم راهنمایی درس می خوانم. معدل دومم 20 شد . تیم مورد علاقه ی من در ایران پرسپولیس و در خارج بورسیا دورتمند است .
من عنوان سرباز کوچک مهدی (عج) انتخاب کردم تا ان شاالله خود صاحب الزمان ما را جز یارانش قرار بده
برای ظهور امام منتظرمون صلوات..............

بایگانی
آخرین مطالب

دانلود نوحه

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ

این نوحه بسیار قشنگ است من این نوحه را در پیوند ها قرار می دهم و اگر خواستید برید و گوش بدید...........

اسم نوحه = عباس من

  • امیر حسین بابایی راد

نظرات  (۱)

  • آقای پیاده
  • سلام دعات کردم...
    زیبا بود پستات
    پاسخ:
    سلام
    رسیدن بخیر
    ممنون که یادم بودییییییییییییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی